merhabalar satışaca çıkarağım, fotoğrafçı scripti sizce nasıl olmuş?

inceleyip , yorum atarsanız çok mutlu olurum.

birde satışa çıkarmalımıyım?

https://umuttamirci.com/demo/sektorelv1/