• 04-10-2021, 23:27:38
    #1
    Evet soru bu,
    Geçen sporcu bir arkadaşın, cici bebeyi süt ile karıştırırken gördüm

    Peki spor yapmadan tüketirsek, kilo aldırır mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Sadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Spor yapmadan tüketirsen içindeki şeker miktarından dolayı yağlı bir şekilde kilo alırsın.
      Yaşıma göre çok zayıfım diyebilirim. Fazlasıyla tüketimi sonrası zarar olmaz umarım,
      Teşekkürler.
  • 04-10-2021, 23:28:40
    #2
    Takip.
  • 04-10-2021, 23:30:14
    #3
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet soru bu,
    Geçen sporcu bir arkadaşın, cici bebeyi süt ile karıştırırken gördüm

    Peki spor yapmadan tüketirsek, kilo aldırır mı?
    Spor yapmadan tüketirsen içindeki şeker miktarından dolayı yağlı bir şekilde kilo alırsın.
  • 04-10-2021, 23:30:33
    #4
    cicibebe kalorisi yüksektir. spor bile yapsan sık tüketiyorsan kilo aldırır. üstelik sütle birlikte off ne gider birde onun kalorisini ekle
  • 04-10-2021, 23:30:34
    #5
    Alıştın mı bırakamazsın
  • 04-10-2021, 23:31:26
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spor yapmadan tüketirsen içindeki şeker miktarından dolayı yağlı bir şekilde kilo alırsın.
    Yaşıma göre çok zayıfım diyebilirim. Fazlasıyla tüketimi sonrası zarar olmaz umarım,
    Teşekkürler.
  • 04-10-2021, 23:33:31
    #7
    https://tdeecalculator.net

    Buraya gir bilgileri doldur, ortalama gün içinde harcadığın kalori miktarını yazar. Gün içinde +500 +300 kalori fazlasını alırsan o yazan değerin her ay kilo alırsın -300, -500 kalori azını alırsan her ay kilo verirsin.
  • 04-10-2021, 23:33:46
    #8
    Clear Conscience. ツ
    Güzel soru 🤔
  • 04-10-2021, 23:34:16
    #9
    Şekeri bir süre sonra rahatsız ediyor fakat Muz - Cici Bebe - Protein Tozu 3 lü şekilde blanderdan geçirirsen tadı çok güzel oluyor.
    Abartılırsa özellikle spor yapmadan abartılırsa göbek yapabilir
    Şeker oranı - zararını pek düşünmüyorum çünkü her gün ağır bir antrenmanım oluyor.