Sadi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spor yapmadan tüketirsen içindeki şeker miktarından dolayı yağlı bir şekilde kilo alırsın.
Yaşıma göre çok zayıfım diyebilirim. Fazlasıyla tüketimi sonrası zarar olmaz umarım,
Teşekkürler.