Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Spor yapmadan tüketirsen içindeki şeker miktarından dolayı yağlı bir şekilde kilo alırsın.
Yaşıma göre çok zayıfım diyebilirim. Fazlasıyla tüketimi sonrası zarar olmaz umarım,
Teşekkürler.