• 05-10-2021, 01:18:21
    #73
    Cloudflare bir açıklama getirmiş. İngilizce bilenler bakabilir.

    https://blog.cloudflare.com/october-...cebook-outage/
  • 05-10-2021, 02:01:17
    #74
    Kurumsal PLUS
    Cehalet böyle bir şey arkadaşlar, günümüz Türkiyesinin özeti olmuş arkadaş, inatla AYT diyor, araştırın bilmiyorsunuz falan diyor. Profilini inceledim web yazılım vs. yapıyor üstelik yani mevzulara çok yabancı olmaması lazım ama enteresan. AYT dediğiniz ekibin başındaki adam 15 Temmuzdan sonra neden yurt dışına yerleşti? Kendisini devlet görevlisi olarak tanıtarak çeşitli internet sitelerinden illegal bir şekilde data talebinde neden bulundu. O sitelerden birinin sahibi bendim bizzat bana ulaşarak kendisini devlete çalışan gizli bir birimin başkanı olarak falan tanıttı mahkeme vs. kararı olmadan sitemdeki userların IP, Useragent vs. bilgilerini talep etti. En son kupa bardak falan satıyorlardı. Tamamı yalan dolan üzerine çoluk çocuktan forum üzerinde tekmil bekleyen bir garip insanlar topluluğu. Hacking ve teknik bilgileri mi? Public exploitleri run etmekten öteye geçmez. Dork yazmayı dahi bilmez copy+paste yaparlar.

    https://www.zone-h.org/mirror/id/16804691?hz=1

  • 05-10-2021, 02:20:08
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kuarkxyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son dakika haberi paylaşıldı

    New York Times Teknoloji Muhabiri Sheera Frenkel: “Facebook çalışanları şirket binasına giremiyor, çalışanların kartları kapıları açmıyor.”
    sanırım twitterda yapılan paylaşım doğruymuş.
    Kooskoca facebook kendi şirketinde intranet kullanmıyorsa yazık kafasına. Ne kadar yazılımsal, veya donanımsal önlem alırsan al internete* bağlıysan hacklenme ihtimalin her zaman vardır. Bunu %100 biliyorlardır, hatta internetin çöktüğü bir durumda binaya da giremeyeceklerini biliyorlardır. Giriş için mutlaka bir “açık kapı” bırakmışlardır da dünyanın gözü önünde göstermek istememişlerdir diye düşünüyorum.
  • 05-10-2021, 07:38:33
    #76
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşüncem, SİBER SALDIRI.

    Böyle güçlü bir saldırıyı dünyada sadece,

    Ayyıldız Team yada Anonymous yapabilir.

    Ayyıldız Team illegal fazla takılmaz, milli güvenlik soru olmadığı sürece büyük ihtimal Anonymous olabilir.

    Çünkü ilk defa bu kadar kapalı kaldı, Facebook. Sunucu sorununa benzemiyor bir saldırı var gibi.
    Çok rica ediyorum, bu siteye girmeyin. Başka siteler üzerinden anlatacaklarınızı anlatın. Çünkü bu sitede belli bir birikimi olan insanlar var. Dolayısıyla sizi bozabilirler. Hayırlı sabahlarınız olsun.
  • 05-10-2021, 08:55:28
    #77
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kooskoca facebook kendi şirketinde intranet kullanmıyorsa yazık kafasına. Ne kadar yazılımsal, veya donanımsal önlem alırsan al internete* bağlıysan hacklenme ihtimalin her zaman vardır. Bunu %100 biliyorlardır, hatta internetin çöktüğü bir durumda binaya da giremeyeceklerini biliyorlardır. Giriş için mutlaka bir “açık kapı” bırakmışlardır da dünyanın gözü önünde göstermek istememişlerdir diye düşünüyorum.
    Yazdıklarınıza katılıyorum hocam. Dünkü sıkıntı da bu konuyu konuşunca ve New York Times da paylaşınca size de bilgi vereyim dedim.

    Şifremizi unuttuğumuzda yada bir kaç kere girişte sorun yaşayınca kimlik talep edip 40 dereden su getiren facebook eğer ki anlatıldığı gibi zaafiyet göstermişse durum vahim.

    Belki de intranetlerine de müdahale edildi.
  • 05-10-2021, 10:11:20
    #78
    kuarkxyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.google.com/search?q=pand...hrome&ie=UTF-8
    Bu şekilde arama yaptığımda karşıma bunlar çıkıyor hocam
    Ek olarak twitterda arkadaşın biri tweet dizisi ile olayı anlatıyor. Özetle 300 dünya liderinin yaptığı büyük soygun.
    Twitterda da paylaşılan paylaşımların altındaki yorumlar açılmıyor ve bu konudaki paylaşımlarada müdahele var gibi
    https://twitter.com/muhendisyennlttaki resmin paylaşıldığı adres
    Dün paylaştığım resmin kaynağı olan ve yazı içinde de linkini paylaştığım twitter hesabına ulaşılamıyor.
  • 06-10-2021, 01:26:48
    #79
    SiberWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cehalet böyle bir şey arkadaşlar, günümüz Türkiyesinin özeti olmuş arkadaş, inatla AYT diyor, araştırın bilmiyorsunuz falan diyor. Profilini inceledim web yazılım vs. yapıyor üstelik yani mevzulara çok yabancı olmaması lazım ama enteresan. AYT dediğiniz ekibin başındaki adam 15 Temmuzdan sonra neden yurt dışına yerleşti? Kendisini devlet görevlisi olarak tanıtarak çeşitli internet sitelerinden illegal bir şekilde data talebinde neden bulundu. O sitelerden birinin sahibi bendim bizzat bana ulaşarak kendisini devlete çalışan gizli bir birimin başkanı olarak falan tanıttı mahkeme vs. kararı olmadan sitemdeki userların IP, Useragent vs. bilgilerini talep etti. En son kupa bardak falan satıyorlardı. Tamamı yalan dolan üzerine çoluk çocuktan forum üzerinde tekmil bekleyen bir garip insanlar topluluğu. Hacking ve teknik bilgileri mi? Public exploitleri run etmekten öteye geçmez. Dork yazmayı dahi bilmez copy+paste yaparlar.

    https://www.zone-h.org/mirror/id/16804691?hz=1

    kişinin sosyal medya hesaplarını bilhassa face hesabını inceleyin. bu arkadaşımız buraya sadece propaganda için giriyor. mesajlarını atıp insanları birbirine düşürüp gidiyor.