Cehalet böyle bir şey arkadaşlar, günümüz Türkiyesinin özeti olmuş arkadaş, inatla AYT diyor, araştırın bilmiyorsunuz falan diyor. Profilini inceledim web yazılım vs. yapıyor üstelik yani mevzulara çok yabancı olmaması lazım ama enteresan. AYT dediğiniz ekibin başındaki adam 15 Temmuzdan sonra neden yurt dışına yerleşti? Kendisini devlet görevlisi olarak tanıtarak çeşitli internet sitelerinden illegal bir şekilde data talebinde neden bulundu. O sitelerden birinin sahibi bendim bizzat bana ulaşarak kendisini devlete çalışan gizli bir birimin başkanı olarak falan tanıttı mahkeme vs. kararı olmadan sitemdeki userların IP, Useragent vs. bilgilerini talep etti. En son kupa bardak falan satıyorlardı. Tamamı yalan dolan üzerine çoluk çocuktan forum üzerinde tekmil bekleyen bir garip insanlar topluluğu. Hacking ve teknik bilgileri mi? Public exploitleri run etmekten öteye geçmez. Dork yazmayı dahi bilmez copy+paste yaparlar.

https://www.zone-h.org/mirror/id/16804691?hz=1