kuarkxyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam son dakika haberi paylaşıldı

New York Times Teknoloji Muhabiri Sheera Frenkel: “Facebook çalışanları şirket binasına giremiyor, çalışanların kartları kapıları açmıyor.”
sanırım twitterda yapılan paylaşım doğruymuş.
Kooskoca facebook kendi şirketinde intranet kullanmıyorsa yazık kafasına. Ne kadar yazılımsal, veya donanımsal önlem alırsan al internete* bağlıysan hacklenme ihtimalin her zaman vardır. Bunu %100 biliyorlardır, hatta internetin çöktüğü bir durumda binaya da giremeyeceklerini biliyorlardır. Giriş için mutlaka bir “açık kapı” bırakmışlardır da dünyanın gözü önünde göstermek istememişlerdir diye düşünüyorum.