Merhaba,
Yaklaşık 6bin tl lik bir alışverişimiz olacak, karşı taraf aracı istiyor R10 da aracı ile alışveriş yapabiliyor muyuz
R10 Modlar aracılık yapıyor mu?
9
●418
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 02-10-2021, 08:36:06Yanlış anlaşılmak istemem ama profiliniz güçlü iken sizden aracı istemesi tuhaf.GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıllık üye ve 200 den fazla trade olan birisiniz - 02-10-2021, 08:41:10Ben ticaretin elden yapılması tarafındayım. Birçok 15 yıllık üye 500 den fazla tradesi olan dol*ndırıcılar gördüm müşterinin aracı istemesi gayet normal bence.
- 02-10-2021, 08:52:11Üyeliği durduruldubunlar artık güven belirleyen şeyler değil hocam, yüzlerce ticareti olup yıllarca üyelik yapıp vurgun yapıp giden kişilerde var, iki tarafada hak veriyorum ben açıkcasıbostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2021, 08:58:10Öncelikle teşekkür ederim. Ama adam haklı kimseye güvenmemek lazım bu devirde ne olacağı belli değil doğru profilim güçlü ama belkide büyük bir vurgun yapıp kaçacağım 😂(!)bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2021, 09:17:40Burası aracılık yapıyorIndium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
