• 02-10-2021, 08:32:33
    #1
    Merhaba,
    Yaklaşık 6bin tl lik bir alışverişimiz olacak, karşı taraf aracı istiyor R10 da aracı ile alışveriş yapabiliyor muyuz
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Yöneticiler aracılık işlemleri yapmaz. Size bir yönetici adına ulaşıyorum vs. diyenlere itibar etmeyin.
  • 02-10-2021, 08:34:43
    #2
    Hayır aracı olmuyorlar
  • 02-10-2021, 08:34:45
    #3
    Yapmıyorlar diye biliyorum.
  • 02-10-2021, 08:36:06
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    GencoHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Yaklaşık 6bin tl lik bir alışverişimiz olacak, karşı taraf aracı istiyor R10 da aracı ile alışveriş yapabiliyor muyuz
    Yanlış anlaşılmak istemem ama profiliniz güçlü iken sizden aracı istemesi tuhaf.
    3 yıllık üye ve 200 den fazla trade olan birisiniz
  • 02-10-2021, 08:41:10
    #5
    Ben ticaretin elden yapılması tarafındayım. Birçok 15 yıllık üye 500 den fazla tradesi olan dol*ndırıcılar gördüm müşterinin aracı istemesi gayet normal bence.
  • 02-10-2021, 08:42:15
    #6
    Escrow.com kullanabilirsiniz.
  • 02-10-2021, 08:52:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmak istemem ama profiliniz güçlü iken sizden aracı istemesi tuhaf.
    3 yıllık üye ve 200 den fazla trade olan birisiniz
    bunlar artık güven belirleyen şeyler değil hocam, yüzlerce ticareti olup yıllarca üyelik yapıp vurgun yapıp giden kişilerde var, iki tarafada hak veriyorum ben açıkcası
  • 02-10-2021, 08:58:10
    #8
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmak istemem ama profiliniz güçlü iken sizden aracı istemesi tuhaf.
    3 yıllık üye ve 200 den fazla trade olan birisiniz
    Öncelikle teşekkür ederim. Ama adam haklı kimseye güvenmemek lazım bu devirde ne olacağı belli değil doğru profilim güçlü ama belkide büyük bir vurgun yapıp kaçacağım 😂(!)
  • 02-10-2021, 09:17:40
    #9
    Indium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Escrow.com kullanabilirsiniz.
    Burası aracılık yapıyor