Konu
R10 Modlar aracılık yapıyor mu?
02-10-2021, 08:41:10
#5
aytekmedya
Ben ticaretin elden yapılması tarafındayım. Birçok 15 yıllık üye 500 den fazla tradesi olan dol*ndırıcılar gördüm müşterinin aracı istemesi gayet normal bence.