Merhaba,
Yaklaşık 6bin tl lik bir alışverişimiz olacak, karşı taraf aracı istiyor R10 da aracı ile alışveriş yapabiliyor muyuz
Yanlış anlaşılmak istemem ama profiliniz güçlü iken sizden aracı istemesi tuhaf.
3 yıllık üye ve 200 den fazla trade olan birisiniz