Vergi mükellefi olmak neden ücretli?
16
●315
- 01-10-2021, 23:42:31Üyeliği durdurulduSelamlar, vergi mükellefi olmak neden ücretli kesinlikle eleştirmek için demiyorum dünyanın her yerinde ücretli zaten türkiye ile alakası yok. Ama kafama takıldı amerika, kanada, türkiye heryerde ücretli peki neden? para kazanmak için bir iş yapmak gerekiyor ama o işi yapmak içinde vergi mükellefi olmak gerekiyor. ama sonuç olarak para kazanmadan nasıl olacağız?
- 01-10-2021, 23:49:18Nasıl vergi devletin kazanması içinse vergi mükellefi olmakta ücretlidir.Sürekli ticaret yapan bir kişinin vergi mükellefi olmasını ve devlete vergisini vermesini istiyor devlet.
Vergi % sini eleştirseniz bu normal ama vergi mükellefi olmanın ücretli olması gayet normaldir. - 01-10-2021, 23:56:01
- 02-10-2021, 00:14:25Üyeliği durduruldutüm ülkelerde ücretli bizim ülkmize öezl değil.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2021, 00:15:42Üyeliği durdurulduişte sorun orada devletlere vergi veriyoruz orada sıkıntı yok gayet normal ama para ile vergi vermek çok saçma eminim vergi vemrek paralı olmasa herkes verir. bu arada vergi mükellefiyim nasıl ücretsiz olacağım demek istemiyorum nedne ücretli diyorumAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle