Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl vergi devletin kazanması içinse vergi mükellefi olmakta ücretlidir.Sürekli ticaret yapan bir kişinin vergi mükellefi olmasını ve devlete vergisini vermesini istiyor devlet.
Vergi % sini eleştirseniz bu normal ama vergi mükellefi olmanın ücretli olması gayet normaldir.
işte sorun orada devletlere vergi veriyoruz orada sıkıntı yok gayet normal ama para ile vergi vermek çok saçma eminim vergi vemrek paralı olmasa herkes verir. bu arada vergi mükellefiyim nasıl ücretsiz olacağım demek istemiyorum nedne ücretli diyorum