Selamlar, vergi mükellefi olmak neden ücretli kesinlikle eleştirmek için demiyorum dünyanın her yerinde ücretli zaten türkiye ile alakası yok. Ama kafama takıldı amerika, kanada, türkiye heryerde ücretli peki neden? para kazanmak için bir iş yapmak gerekiyor ama o işi yapmak içinde vergi mükellefi olmak gerekiyor. ama sonuç olarak para kazanmadan nasıl olacağız?