• 01-10-2021, 23:42:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar, vergi mükellefi olmak neden ücretli kesinlikle eleştirmek için demiyorum dünyanın her yerinde ücretli zaten türkiye ile alakası yok. Ama kafama takıldı amerika, kanada, türkiye heryerde ücretli peki neden? para kazanmak için bir iş yapmak gerekiyor ama o işi yapmak içinde vergi mükellefi olmak gerekiyor. ama sonuç olarak para kazanmadan nasıl olacağız?
  • 01-10-2021, 23:48:30
    #2
    sen para kazanınca ol
  • 01-10-2021, 23:49:18
    #3
    Nasıl vergi devletin kazanması içinse vergi mükellefi olmakta ücretlidir.Sürekli ticaret yapan bir kişinin vergi mükellefi olmasını ve devlete vergisini vermesini istiyor devlet.
    Vergi % sini eleştirseniz bu normal ama vergi mükellefi olmanın ücretli olması gayet normaldir.
  • 01-10-2021, 23:51:02
    #4
    Nerede yaşadığını aklına getir.
    • ByMaDaK
    • Lifemedya
    ByMaDaK ve Lifemedya bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2021, 23:52:11
    #5
    Olanla olmayan arasında 5 dakika var diyorlar.
  • 01-10-2021, 23:52:54
    #6
    :d :d :d
  • 01-10-2021, 23:56:01
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede yaşadığını aklına getir.

    Bu gece huzurlu uyuyabilirim
  • 02-10-2021, 00:14:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede yaşadığını aklına getir.
    tüm ülkelerde ücretli bizim ülkmize öezl değil.
  • 02-10-2021, 00:15:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl vergi devletin kazanması içinse vergi mükellefi olmakta ücretlidir.Sürekli ticaret yapan bir kişinin vergi mükellefi olmasını ve devlete vergisini vermesini istiyor devlet.
    Vergi % sini eleştirseniz bu normal ama vergi mükellefi olmanın ücretli olması gayet normaldir.
    işte sorun orada devletlere vergi veriyoruz orada sıkıntı yok gayet normal ama para ile vergi vermek çok saçma eminim vergi vemrek paralı olmasa herkes verir. bu arada vergi mükellefiyim nasıl ücretsiz olacağım demek istemiyorum nedne ücretli diyorum