• 25-09-2021, 11:48:10
    #10
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.akakce.com/power-supply/...632824454.html

    Note:
    Bi an önce bi 5800x yada 10850k işlemci ve 1400 lira bandında anakart alırsanız o ekran kartı uçar. O işlemciyle darboğaz yapar gibi.
    hocam dediğin konuyu araştıracağım ama kazım yapılacağı için çok fazla yüklü binmiyor diye biliyorum.
  • 25-09-2021, 11:49:36
    #11
    everest almayın bence de
    CORSAIR diyorum .
  • 25-09-2021, 11:50:40
    #12
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    everest almayın bence de
    CORSAIR diyorum .
    bronz ve gold olayı çok fark ediyor mu olayı nedir kimileri bronz en alt segment diyor kafam karışık.
  • 25-09-2021, 11:51:56
    #14
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bronz ve gold olayı çok fark ediyor mu olayı nedir kimileri bronz en alt segment diyor kafam karışık.
    çok bir işi yaramaz ama everst plat bile olsa alınmaz kalitesiz bir markadır hocam
  • 25-09-2021, 11:55:31
    #15
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok bir işi yaramaz ama everst plat bile olsa alınmaz kalitesiz bir markadır hocam
    anladım teşekkür ederim hocam corsair iyidir o halde.
  • 25-09-2021, 11:56:14
    #16
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım teşekkür ederim hocam corsair iyidir o halde.
    aynen aynı zamanda fsp gibi markalara da bakabilirsiniz köklü markalardır