aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
everest almayın bence de
CORSAIR diyorum .
bronz ve gold olayı çok fark ediyor mu olayı nedir kimileri bronz en alt segment diyor kafam karışık.