• 24-09-2021, 19:09:04
    #37
    İlk bindiğimde uçak içinde ve çıktıktan sonra 1 2 saat kulağım duymuyordu.
  • 24-09-2021, 19:11:33
    #38
    Koridor tarafinda koltuk talep edin check-in sirasinda. pencereden disari bakmadiginiz surece yukseklik korkusu olmaz pek. Ayrica mesgul olmaya bakin, telefondan birsey mi izlersiniz, bir kitap mi okursunuz o size kalmis.
    • emirhanokr
    emirhanokr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-09-2021, 19:40:03
    #39
    Üyeliği durduruldu
    kulak ağrısı
  • 24-09-2021, 20:11:04
    #40
    20 yaşındayım küçükken binmişim uzun zamandır binmiyorum yakın zamanda bana da mecburiyet olacak gibi.
  • 24-09-2021, 20:51:44
    #41
    İleri derece de yükseklik korkum var. 2. kattan aşağı zor bakarım. Uçağa binmeye korkardım, nasıl olacak diye. Ankara ve Dalaman hattı uçağa bindim. Kendimi hava da değil de, evin içine uçuyor gibi hissettim. Sanki havada uçmuyorsun da yerdeymişsin gibi yani. İlk kalkış anında biraz korku kaplıyor insanı sonrası kebap. Şu an uçaksız seyahat yapmam diyorum.
  • 24-09-2021, 21:42:20
    #42
    Uzun süre uçak kazas raporu diye bir belgesel izledim. O günden beri uçağa binmek istemiyorum. Yıllardır tatile kendi aracımla gider gelirim. 14 saatlik yol aslında uçakla 2 saat bile değil ama insan bazı korkularını yenemiyor.
  • 24-09-2021, 21:45:01
    #43
    uçağa binmek arabaya binmekten daha güvenli.
    korkacak hiç birşey yok kafanı koltuğa yasla keyfine bak
  • 25-09-2021, 00:28:15
    #44
    ilk uçağa bindiğimde 8 saat kulaklarım duymadı
  • 25-09-2021, 01:19:17
    #45
    Koridor kenarı, Müzik arşivi ve kulaklık. Hepsi bu. Yada yolculuk boyunca bir film. Bir kalkışı, birde inişi hissedersiniz. Allaha emanet