İleri derece de yükseklik korkum var. 2. kattan aşağı zor bakarım. Uçağa binmeye korkardım, nasıl olacak diye. Ankara ve Dalaman hattı uçağa bindim. Kendimi hava da değil de, evin içine uçuyor gibi hissettim. Sanki havada uçmuyorsun da yerdeymişsin gibi yani. İlk kalkış anında biraz korku kaplıyor insanı sonrası kebap. Şu an uçaksız seyahat yapmam diyorum.