Uzun süre uçak kazas raporu diye bir belgesel izledim. O günden beri uçağa binmek istemiyorum. Yıllardır tatile kendi aracımla gider gelirim. 14 saatlik yol aslında uçakla 2 saat bile değil ama insan bazı korkularını yenemiyor.