İlk uçak deneyiminiz nasıldı?
50
●788
- 24-09-2021, 19:11:33Koridor tarafinda koltuk talep edin check-in sirasinda. pencereden disari bakmadiginiz surece yukseklik korkusu olmaz pek. Ayrica mesgul olmaya bakin, telefondan birsey mi izlersiniz, bir kitap mi okursunuz o size kalmis.emirhanokr bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 24-09-2021, 20:51:44İleri derece de yükseklik korkum var. 2. kattan aşağı zor bakarım. Uçağa binmeye korkardım, nasıl olacak diye. Ankara ve Dalaman hattı uçağa bindim. Kendimi hava da değil de, evin içine uçuyor gibi hissettim. Sanki havada uçmuyorsun da yerdeymişsin gibi yani. İlk kalkış anında biraz korku kaplıyor insanı sonrası kebap. Şu an uçaksız seyahat yapmam diyorum.
- 24-09-2021, 21:45:01uçağa binmek arabaya binmekten daha güvenli.
korkacak hiç birşey yok kafanı koltuğa yasla keyfine bak