• 24-09-2021, 11:39:30
    #1
    İlk uçak deneyiminiz nasıldı ? Yükseklik korkum var diye hiç binmemiştim ama bu pazar binmek zorundayım.
  • 24-09-2021, 11:40:36
    #2
    Benimde yükseklik korkum vardı ama uçakta pek etki etmedi. İlk kalkışta korktum sonra belki yüz defa daha bindim. Hiçbir şey olmadı.
  • 24-09-2021, 11:40:37
    #3
    34 yaşındayım daha uçağa binmedim.
  • 24-09-2021, 11:40:41
    #4
    Gayet güzel, endişelenmenize gerek yok kemerinizi takın camınızı açıp uçuşun keyfini çıkarın
  • 24-09-2021, 11:41:54
    #5
    Çok güzel oluyor sakız çiğnemekden çenem agrimisti baska sorun yokdu
  • 24-09-2021, 11:42:01
    #6
    valla ben ilk uçağa 2011 de binmiştim yükseklik korkusu vs etki edeceğini düşünmüyorum onun dışında ben uçak kalktığı gibi uyumuştum o kadarda rahat olacağımı düşünmemiştim
  • 24-09-2021, 11:42:52
    #7
    Efsane adrenalin bağımlısı olduğumu ilk o zaman anladım zevkten uçuyordum nerdeyse
  • 24-09-2021, 11:44:23
    #8
    emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk uçak deneyiminiz nasıldı ? Yükseklik korkum var diye hiç binmemiştim ama bu pazar binmek zorundayım.
    Daha evvel lunapartta gondola bindiysen kalkıştaki hissiyat ona benziyor. Tabi onun kadar etkili değil
  • 24-09-2021, 11:44:41
    #9
    İlk bindiğimde düşündüğüm kadar korkutucu değildi. Şimdi ise sıradan birşey oldu. Sıkıntı yapacak bir durum yok. Motosiklet sürücüsünün arkasında gitmek gibi birşey kontrol sende olmadığı için biraz korkuyorsun. Kalkışta ve inişte mide biraz sıkıntı çekebilir ama alışıyorsun. İstatistiklere göre en güvenli ulaşım aracı uçak. Arabaya bindiğimizde daha çok korkmamız lazım.