İlk bindiğimde düşündüğüm kadar korkutucu değildi. Şimdi ise sıradan birşey oldu. Sıkıntı yapacak bir durum yok. Motosiklet sürücüsünün arkasında gitmek gibi birşey kontrol sende olmadığı için biraz korkuyorsun. Kalkışta ve inişte mide biraz sıkıntı çekebilir ama alışıyorsun. İstatistiklere göre en güvenli ulaşım aracı uçak. Arabaya bindiğimizde daha çok korkmamız lazım.