emirhanokr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk uçak deneyiminiz nasıldı ? Yükseklik korkum var diye hiç binmemiştim ama bu pazar binmek zorundayım.
Daha evvel lunapartta gondola bindiysen kalkıştaki hissiyat ona benziyor. Tabi onun kadar etkili değil