• 22-09-2021, 21:09:35
    #1
    Arkadaşlar selam. Internette gördüğüm bir tasarımdan esinlenerek böyle bir çalışma yaptım. UI/UX kategorisinde çalışmalara yeni başladım. Görüşleriniz nedir arkadaşlar? Görüşleriniz benim için çok önemli, şimdiden teşekkürler

    Görselin kaliteli hali; https://www.hizliresim.com/cykr4dx
    Çalışmayı yaptığım program; Adobe XD ve Adobe Photoshop

  • 22-09-2021, 21:19:58
    #2
    Gayet başarılı Hocam tebrikler
  • 22-09-2021, 22:34:29
    #3
    Elinize sağlık hocam. Create your best postcard metninde hangi fontu kullandınız?
  • 23-09-2021, 03:30:28
    #4
    Harika gözüküyor. Başarılarının devamını dilerim.