Arkadaşlar selam. Internette gördüğüm bir tasarımdan esinlenerek böyle bir çalışma yaptım. UI/UX kategorisinde çalışmalara yeni başladım. Görüşleriniz nedir arkadaşlar? Görüşleriniz benim için çok önemli, şimdiden teşekkürler
Görselin kaliteli hali;
https://www.hizliresim.com/cykr4dx
Çalışmayı yaptığım program; Adobe XD ve Adobe Photoshop