Arkadaşlar selam. Internette gördüğüm bir tasarımdan esinlenerek böyle bir çalışma yaptım. UI/UX kategorisinde çalışmalara yeni başladım. Görüşleriniz nedir arkadaşlar? Görüşleriniz benim için çok önemli, şimdiden teşekkürler

Görselin kaliteli hali; https://www.hizliresim.com/cykr4dx
Çalışmayı yaptığım program; Adobe XD ve Adobe Photoshop