Selamlar
Annemin üzerine kayıtlı olan aracı sabah muayeneye götüreceğim. 9.30 da randevusu var. Yalnız randevuyu annem kendi edevletinden aldı, aracın muayenesini ben yaptıracağım. Sıra numarası alırken onun tc sini mi girip alacağım, kendi tc mi mi kafam karıştı. Bir problem çıkar mı sizce.
Tüvtürk Muayenesi Hk.
6
●89
- 22-09-2021, 00:36:48
- 22-09-2021, 01:09:22Şuan nasıldır bilmiyorum daha önce güvenlik görevlisiydim balıkesir bölgesinde kendi tc si ve ruhsat bilgilerinin tutarlılığına önem gösteriyorlardı ama dedikleri gibi para konuşuyor olabilir artıkBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ olarak kendisi gelemeyecek olan ve yakınını gönderen bir çok kişide oluyordu sorun olmaz diye düşünüyorum.
