• 22-09-2021, 00:36:48
    #1
    Google 1. Sayfa Garantili
    Selamlar

    Annemin üzerine kayıtlı olan aracı sabah muayeneye götüreceğim. 9.30 da randevusu var. Yalnız randevuyu annem kendi edevletinden aldı, aracın muayenesini ben yaptıracağım. Sıra numarası alırken onun tc sini mi girip alacağım, kendi tc mi mi kafam karıştı. Bir problem çıkar mı sizce.
  • 22-09-2021, 00:37:27
    #2
    Kendi tcnizi girin sıkıntı olmaz.
  • 22-09-2021, 00:39:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bir problem olmuyor üstad , parayı veriyorsun muayane oluyor , anne baba kimmiş neymiş diye soran yok
  • 22-09-2021, 00:39:51
    #4
    tüvTürk elindeki TL cikleri bakıyor
  • 22-09-2021, 00:51:31
    #5
    Parayı veren düdüğü çalıyor isterse araç çalıntı olsun hocam
  • 22-09-2021, 00:56:34
    #6
    Benim ehliyet yokken aracı muayaneye kendi tc kimlik numaram ile götürmüştüm başkan sen düşün gerisini.
  • 22-09-2021, 01:09:22
    #7
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar

    Annemin üzerine kayıtlı olan aracı sabah muayeneye götüreceğim. 9.30 da randevusu var. Yalnız randevuyu annem kendi edevletinden aldı, aracın muayenesini ben yaptıracağım. Sıra numarası alırken onun tc sini mi girip alacağım, kendi tc mi mi kafam karıştı. Bir problem çıkar mı sizce.
    Şuan nasıldır bilmiyorum daha önce güvenlik görevlisiydim balıkesir bölgesinde kendi tc si ve ruhsat bilgilerinin tutarlılığına önem gösteriyorlardı ama dedikleri gibi para konuşuyor olabilir artık + olarak kendisi gelemeyecek olan ve yakınını gönderen bir çok kişide oluyordu sorun olmaz diye düşünüyorum.