Google 1. Sayfa Garantili
Selamlar
Annemin üzerine kayıtlı olan aracı sabah muayeneye götüreceğim. 9.30 da randevusu var. Yalnız randevuyu annem kendi edevletinden aldı, aracın muayenesini ben yaptıracağım. Sıra numarası alırken onun tc sini mi girip alacağım, kendi tc mi mi kafam karıştı. Bir problem çıkar mı sizce.