Aşı sonrası kalp çarpıntısı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aşı sonrası kalp çarpıntısı
7
●
207
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aşı sonrası kalp çarpıntısı
21-09-2021, 00:03:06
#1
Granny
Biontech ilk aşı sonrası kalp çarpintisi bir hayli yukselmeye basladi. Asi olmaz olaydim, sizde de oldu mu bu durum, ne iyi gelir?
Kabul Edilen Cevap
Granny
0 Beğeni
Mesaja Git
Soylediginiz gibi en iyisi hastaneye gitmek iyi olur.
Teşekkürler.
21-09-2021, 00:03:59
#2
Misafir
Sırf bu sebebin korkusu yüzünden Sinovac oldum. Hiçbir yan etkisin görmedim şükür.
webtekno
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
21-09-2021, 00:04:22
#3
JaGGo
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sırf bu sebebin korkusu yüzünden Sinovac oldum. Hiçbir yan etkisin görmedim şükür.
Bende aynen öyle hocam.
21-09-2021, 00:04:32
#4
Lifemedya
Üyeliği durduruldu
Ben henüz olmadım fakat yakınım oldu. 1 - 2 gün sürdüğünü söyledi bu olayın... bunları duydukca ben olacak gibi değilim. :O
21-09-2021, 00:05:01
#5
grafigoo
Nabız yüksekse tansiyonda yüksektir büyük ihtimal. Bı acile gitmeni öneririm. Ayrıca sigara kullaniyorsan tavsiyem aspirin kullan kan durultucu olarak...
3 doz aşı üstüne birde korona olmuş biri olarak yazıyorum 😄 Acil şifalar diliyorum
21-09-2021, 00:05:13
#6
Winman
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Doktora gidin hocam buradan çare çıkmaz. kalp çarpıntısı şikayeti çok fazla bu aşının.
21-09-2021, 00:05:50
#7
Caqlar003
Ben 2 sinovac 1 biontech oldum lakin hiçbirinde kalp çarpıntısı yaşamadım. Şimdi bilmeden yanlış yönlendirmek olmaz. Belki başka bir şeyi tetiklemiş olabilir kalple. Hastaneye gitmektense 112 arayıp bilgi almanızı tavsiye ederim.
21-09-2021, 00:07:32
#8
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Granny
Soylediginiz gibi en iyisi hastaneye gitmek iyi olur.
Teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler