• 21-09-2021, 00:03:06
    #1
    Biontech ilk aşı sonrası kalp çarpintisi bir hayli yukselmeye basladi. Asi olmaz olaydim, sizde de oldu mu bu durum, ne iyi gelir?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Soylediginiz gibi en iyisi hastaneye gitmek iyi olur.
      Teşekkürler.
  • 21-09-2021, 00:03:59
    #2
    Sırf bu sebebin korkusu yüzünden Sinovac oldum. Hiçbir yan etkisin görmedim şükür.
    • webtekno
    webtekno bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-09-2021, 00:04:22
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bu sebebin korkusu yüzünden Sinovac oldum. Hiçbir yan etkisin görmedim şükür.
    Bende aynen öyle hocam.
  • 21-09-2021, 00:04:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben henüz olmadım fakat yakınım oldu. 1 - 2 gün sürdüğünü söyledi bu olayın... bunları duydukca ben olacak gibi değilim. :O
  • 21-09-2021, 00:05:01
    #5
    Nabız yüksekse tansiyonda yüksektir büyük ihtimal. Bı acile gitmeni öneririm. Ayrıca sigara kullaniyorsan tavsiyem aspirin kullan kan durultucu olarak...

    3 doz aşı üstüne birde korona olmuş biri olarak yazıyorum 😄 Acil şifalar diliyorum
  • 21-09-2021, 00:05:13
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doktora gidin hocam buradan çare çıkmaz. kalp çarpıntısı şikayeti çok fazla bu aşının.
  • 21-09-2021, 00:05:50
    #7
    Ben 2 sinovac 1 biontech oldum lakin hiçbirinde kalp çarpıntısı yaşamadım. Şimdi bilmeden yanlış yönlendirmek olmaz. Belki başka bir şeyi tetiklemiş olabilir kalple. Hastaneye gitmektense 112 arayıp bilgi almanızı tavsiye ederim.
  • 21-09-2021, 00:07:32
    #8
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Soylediginiz gibi en iyisi hastaneye gitmek iyi olur.
    Teşekkürler.