Nabız yüksekse tansiyonda yüksektir büyük ihtimal. Bı acile gitmeni öneririm. Ayrıca sigara kullaniyorsan tavsiyem aspirin kullan kan durultucu olarak...

3 doz aşı üstüne birde korona olmuş biri olarak yazıyorum 😄 Acil şifalar diliyorum