Ankara'nın en bilindik semtlerinden birisinde yaşıyorum.
Bu semtin esnafida, kaliteside 5 para etmez
Nerede çürük mal var burada satılıyor.(En yüksek fiyattan en kalitesiz ürünler)
Dişçiye gittim fatura yok birşey yok. Adam istediğin yere şikayet et diyor.
Başka bir semte gittim, fiyatlar aynı. Ancak ürünler çok taze. Esnafida kaliteli iş yapıyor.
Ben kalitenin semtden semte değiştiğine inanıyorum.
Semte göre kalite mantığı
9
●102
- 20-09-2021, 15:16:46
- 20-09-2021, 15:22:42Aynen dediğiniz gibi. Bizim burada kesinlikle migros gibi marketler yokAtakanELK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 15:23:37Marka olarak mıDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 15:24:48androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
örneğin algida magnum her dondurmayı getirmiyor satılmıyormuş
ucuz buzlu muzlu dondurmalar geliyor zaten geneli bim dondurmasını yiyor
suriyeli de çok herkes gitti - 20-09-2021, 15:29:21Altındağ, MamakHastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2021, 15:29:59Önder demi oturuyorsun hocam ?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle