Ankara'nın en bilindik semtlerinden birisinde yaşıyorum.
Bu semtin esnafida, kaliteside 5 para etmez
Nerede çürük mal var burada satılıyor.(En yüksek fiyattan en kalitesiz ürünler)
Dişçiye gittim fatura yok birşey yok. Adam istediğin yere şikayet et diyor.
Başka bir semte gittim, fiyatlar aynı. Ancak ürünler çok taze. Esnafida kaliteli iş yapıyor.
Ben kalitenin semtden semte değiştiğine inanıyorum.