• 16-09-2021, 23:27:04
    #1
    Herkese iyi akşamlar bugün modem arayüzünü karıştırırken yanlışlıkla modemi resetledim ve bu saate kadar kurmayı deniyorum ancak bir türlü başaramadım. Kullandığımız internet Türk net 1000 Mb modem kurulum ayarları nasıl olması gerekiyor kullanan arkadaşlar yardımcı olabilir mi genişbant ayarlarını nasıl yapmalıyım lütfen yardımcı olun..
    EDİT ; Arkadaşların yardımı ile sorunumu çözdüm doğru cevabı işaretledim.
  • Kabul Edilen Cevap
    • İyi geceler hocam,
      Modem arayüzüne giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki üç çizgi (hamburger) işaretine tıklayın,

      Sırasıyla; Ağ ayarları - Geniş bant

      VDSL Ayarları aşağıdaki gibidir:




      ADSL Ayarları aşağıdaki gibidir:





      Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olun.
  • 16-09-2021, 23:30:20
    #2
    Aynı modemi kullanıyorum da otomatik kurulum var içerisinde onu kur düzelir
  • 16-09-2021, 23:30:47
    #3
    Selamlar, hocam video yardımcı olabilir iyi akşamlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=-51lhTeofVA
  • 16-09-2021, 23:31:07
    #4
    https://turk.net/ilk-yardim/modem-il...-kurulumu.html

    Yapamazsan buradan anlatım da mevcut
  • 16-09-2021, 23:34:10
    #5
    Hocam en iyisi youtube da bulursun
  • 16-09-2021, 23:36:29
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    İyi geceler hocam,
    Modem arayüzüne giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki üç çizgi (hamburger) işaretine tıklayın,

    Sırasıyla; Ağ ayarları - Geniş bant

    VDSL Ayarları aşağıdaki gibidir:




    ADSL Ayarları aşağıdaki gibidir:





    Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olun.
  • 16-09-2021, 23:37:25
    #7
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hocam video yardımcı olabilir iyi akşamlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=-51lhTeofVA
    Yaptım hocam şuan Kırmızı yanıyor internet bekliyorum
  • 16-09-2021, 23:38:37
    #8
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hocam video yardımcı olabilir iyi akşamlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=-51lhTeofVA
    Beansandrice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler hocam,
    Modem arayüzüne giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki üç çizgi (hamburger) işaretine tıklayın,

    Sırasıyla; Ağ ayarları - Geniş bant

    VDSL Ayarları aşağıdaki gibidir:




    ADSL Ayarları aşağıdaki gibidir:





    Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olun.
    1000 mbit için ADSL - Vdsl - Ethwan seçeneklerinden hangisi olucak hocam hangilerini düzenlemem gerekiyor
  • 17-09-2021, 16:55:59
    #9
    emregnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 mbit için ADSL - Vdsl - Ethwan seçeneklerinden hangisi olucak hocam hangilerini düzenlemem gerekiyor
    16 üzeri için VDSL fakat üst kotası var mı bilmiyorum. VDSL kurulumu yaparsanız çalışacağını düşünüyorum. Sorunu şimdiye kadar çözmüşsünüzdür diye tahmin ediyorum