Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
İyi geceler hocam,
Modem arayüzüne giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki
üç çizgi (hamburger) işaretine tıklayın,
Sırasıyla;
Ağ ayarları - Geniş bant
VDSL Ayarları aşağıdaki gibidir:
ADSL Ayarları aşağıdaki gibidir:
Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olun.