İyi geceler hocam,
Modem arayüzüne giriş yaptıktan sonra sağ üst köşedeki üç çizgi (hamburger) işaretine tıklayın,

Sırasıyla; Ağ ayarları - Geniş bant

VDSL Ayarları aşağıdaki gibidir:




ADSL Ayarları aşağıdaki gibidir:





Kullanıcı adınızı ve şifrenizi doğru yazdığınızdan emin olun.