• 16-09-2021, 17:09:45
    #1
    Hayatta en nefret ettiğim şey otomatların paramı yutması.
    Dün shopier hesabı açtım 2 sipariş aldım. Ama içimden gelen bi ses yanlış bişey yapmış olabilirim diye düşündürdü.
    Tahsilatlar bölümünde banka bilgilerimi girebileceğim bir alan bulamadım. Zaten kayıt olurken girmiştim diye hatırlıyorum.

    Şimdi bu ödemeleri alabilecek miyim arkadaşlar? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • 16-09-2021, 17:10:39
    #2
    çarşamba günü hesabınıza yatacaktır hocam
  • 16-09-2021, 17:11:01
    #3
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarşamba günü hesabınıza yatacaktır hocam
    hocam eksik birşey yok dimi şuan uyarı veriyor da
  • 16-09-2021, 17:11:27
    #4
    Shopier ödemeleri mesai varken haftada 1 her çarşamba günü banka hesabınıza yapılır.
  • 16-09-2021, 17:11:57
    #5
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eksik birşey yok dimi şuan uyarı veriyor da
    tahsilat kısmında gerekli işlemi yaptınız mı ?

    hesap bilgileri kısmında ibanınız yazıyor mu ?

  • 16-09-2021, 17:12:32
    #6
    Shopier Çarşamba günü ödeme yapar. Gelen ödemelerinizi 1 hafta kendinde tutar.

    Shopier yerine PAYTR kullanın siteniz vs var ise. Daha az komisyon ve daha güzel bir sistem.
  • 16-09-2021, 17:12:35
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok hocam aktif olarak kullanıyorum anında dönüş yapıyorlar gönül rahatlığıyla güvenebilirsiniz. geçen 20 k paramı yatırdılar 700 tl yi yutmazlar
  • 16-09-2021, 17:12:41
    #8
  • 16-09-2021, 17:13:14
    #9
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahsilat kısmında gerekli işlemi yaptınız mı ?
    hocam tahsilat bölümünde bu çıkıyor başka ayar yok işte