Hayatta en nefret ettiğim şey otomatların paramı yutması.
Dün shopier hesabı açtım 2 sipariş aldım. Ama içimden gelen bi ses yanlış bişey yapmış olabilirim diye düşündürdü.
Tahsilatlar bölümünde banka bilgilerimi girebileceğim bir alan bulamadım. Zaten kayıt olurken girmiştim diye hatırlıyorum.
Şimdi bu ödemeleri alabilecek miyim arkadaşlar? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.