• 16-09-2021, 08:11:15
    #1
    Merhabalar

    16/03/2021 yılında R10 forumuna kayıt olmuştum bugün tam 6 ay oldu Mavi Tik bekliyordum ama gelmeyince Bi tık üzülmrdim de değil zaten. Her şeyi karşılıyorum hepsi işaretli ama 6 aylık üyeliği bugün doldurdum acaba yarın mı gelecek?

    Teşekkürler İyi Çalışmalar
  • 16-09-2021, 08:12:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bir kaç gün bekleyin gelir.
  • 16-09-2021, 08:13:00
    #3
    Gelecektir hocam acele etmenize gerek yok
  • 16-09-2021, 08:16:38
    #4
    Wordpress
    Ben üye olalı 7 8 ay olmuş vay be
  • 16-09-2021, 08:25:43
    #5
    benimki neden gelmedi o halde
  • 16-09-2021, 08:28:42
    #6
    baris49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kaç gün bekleyin gelir.
    KekoJR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecektir hocam acele etmenize gerek yok
    Tamamdır teşekkürler

    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üye olalı 7 8 ay olmuş vay be
    Zaman çabuk geçiyor hocam

    erhanc61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki neden gelmedi o halde
    Ticaret sayınız yeterli değil
  • 16-09-2021, 09:18:23
    #7
    shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üye olalı 7 8 ay olmuş vay be
    İlk zamanlardan beri stalkıyorum seni
  • 16-09-2021, 11:03:13
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana da yakışırdı tik, nasip kısmet