Merhabalar
16/03/2021 yılında R10 forumuna kayıt olmuştum bugün tam 6 ay oldu Mavi Tik bekliyordum ama gelmeyince Bi tık üzülmrdim de değil zaten. Her şeyi karşılıyorum hepsi işaretli ama 6 aylık üyeliği bugün doldurdum acaba yarın mı gelecek?
Teşekkürler İyi Çalışmalar
Neden Mavi Tik Bende yok ?
7
●230
- 16-09-2021, 08:28:42baris49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTamamdır teşekkürlerKekoJR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaman çabuk geçiyor hocamshentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret sayınız yeterli değilerhanc61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-09-2021, 09:18:23İlk zamanlardan beri stalkıyorum senishentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle