Merhabalar

16/03/2021 yılında R10 forumuna kayıt olmuştum bugün tam 6 ay oldu Mavi Tik bekliyordum ama gelmeyince Bi tık üzülmrdim de değil zaten. Her şeyi karşılıyorum hepsi işaretli ama 6 aylık üyeliği bugün doldurdum acaba yarın mı gelecek?

Teşekkürler İyi Çalışmalar