• 15-09-2021, 01:04:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, 7 sene önce kayıt olup ilan eklediğim bionluk sitesinden ilk defa dün bir sipariş aldım. Bir ara çok fazla teklif gönderimi yapmıştım ama hiç birine dönüş olmamıştı. Bionluk üzerinden düzenli sipariş alan var mı? Varsa bunu nasıl yapıyor? Sistemi çok mantıklı buluyorum. Ve aktif olarak da kullanmak istiyorum ama 7 senede 1 sipariş alınca insanın hevesi kalmıyor.
  • 15-09-2021, 01:06:52
    #2
    #1 SEO Hizmetleri
    Komisyon oranı fazla olmasa güzel sistem ama ilgi ve alakanızı foruma yöneltirseniz daha fazla müşteri potansiyeline erişebilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 15-09-2021, 01:07:12
    #3
    R10 da 2 Ayda 3 Ticaret Bence Başka platformlarda vakit harcamayın
  • 15-09-2021, 01:08:28
    #4
    Bu kadar sipariş gelmesin hocam mazallah yolu kaybedersiniz ))
  • 15-09-2021, 01:11:01
    #5
    Aman diyeyim hocam para sizi bozmasın
  • 15-09-2021, 01:11:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    inurdemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranı fazla olmasa güzel sistem ama ilgi ve alakanızı foruma yöneltirseniz daha fazla müşteri potansiyeline erişebilirsiniz diye düşünüyorum.
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da 2 Ayda 3 Ticaret Bence Başka platformlarda vakit harcamayın
    R10'da bütün günüm geçiyor. Konu bu değil. Ben aldığım iş sayısını daha da artırmak için farklı kanallar da arıyorum. Bionluk'u unutmuştum bile. Dün tesadüfen sipariş maili geldi ve öyle hatırladım.
  • 15-09-2021, 01:14:50
    #7
    7 senelik kullanmadıgınız hesabınızdan sipariş almanız şaşırtıcı keza bir süre sonra ilanınız pasif duruma düşer
  • 15-09-2021, 01:17:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 senelik kullanmadıgınız hesabınızdan sipariş almanız şaşırtıcı keza bir süre sonra ilanınız pasif duruma düşer
    7 sene önce açıp bıraktım demedim. Ara ara girip portfolyomu vs. güncelliyorum. Ama burda konu 7 senede sadece 1 sipariş almak.
  • 15-09-2021, 01:18:19
    #9
    Oradan iş gelecekse gelmesin.