Sistemi çok mantıklı buluyorum. Ve aktif olarak da kullanmak istiyorum ama 7 senede 1 sipariş alınca insanın hevesi kalmıyor.
7 senede sadece 1 sipariş aldım
13
●434
- 15-09-2021, 01:04:39Üyeliği durdurulduMerhaba, 7 sene önce kayıt olup ilan eklediğim bionluk sitesinden ilk defa dün bir sipariş aldım. Bir ara çok fazla teklif gönderimi yapmıştım ama hiç birine dönüş olmamıştı. Bionluk üzerinden düzenli sipariş alan var mı? Varsa bunu nasıl yapıyor?
Sistemi çok mantıklı buluyorum. Ve aktif olarak da kullanmak istiyorum ama 7 senede 1 sipariş alınca insanın hevesi kalmıyor.
- 15-09-2021, 01:06:52Komisyon oranı fazla olmasa güzel sistem ama ilgi ve alakanızı foruma yöneltirseniz daha fazla müşteri potansiyeline erişebilirsiniz diye düşünüyorum.
- 15-09-2021, 01:07:12R10 da 2 Ayda 3 Ticaret Bence Başka platformlarda vakit harcamayın
- 15-09-2021, 01:11:07Üyeliği durdurulduinurdemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleR10'da bütün günüm geçiyor. Konu bu değil.ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben aldığım iş sayısını daha da artırmak için farklı kanallar da arıyorum. Bionluk'u unutmuştum bile. Dün tesadüfen sipariş maili geldi ve öyle hatırladım.
- 15-09-2021, 01:17:57Üyeliği durduruldu7 sene önce açıp bıraktım demedim. Ara ara girip portfolyomu vs. güncelliyorum. Ama burda konu 7 senede sadece 1 sipariş almak.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

))