inurdemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komisyon oranı fazla olmasa güzel sistem ama ilgi ve alakanızı foruma yöneltirseniz daha fazla müşteri potansiyeline erişebilirsiniz diye düşünüyorum.
ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 da 2 Ayda 3 Ticaret Bence Başka platformlarda vakit harcamayın
R10'da bütün günüm geçiyor. Konu bu değil. Ben aldığım iş sayısını daha da artırmak için farklı kanallar da arıyorum. Bionluk'u unutmuştum bile. Dün tesadüfen sipariş maili geldi ve öyle hatırladım.