• 15-09-2021, 01:02:44
    #1
    Merhaba, bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum.
    Bir web geliştiriciliği ile veya yazılımla ilgilenirken sizce Yol haritası izlemek gerçekten doğru bir yol mu?
    Çünkü kendi istediğimizi araştırarak öğrenmek bu roadmap'i tamamlamaktan daha zevkli geliyor bana. Mesela yapmak istediğimizi (Örneğin; webden veri nasıl çekilir, div ve span nedir, display property kullanımı) gibi araştırmalar ile o anki ihtiyacımıza uygun çözümleri bularak mı ilerlemeli yoksa roadmap (bakınız: Örnek Roadmap) ile mi ilerlemeliyiz
    Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkürler
  • 15-09-2021, 01:15:29
    #2
    2 yıllık üyesiniz ve aynı başlıkta 2 konu açmışsınız.
    https://www.r10.net/sorum-var/294845...dar-dogru.html
  • 15-09-2021, 01:20:49
    #3
    tuzlatuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllık üyesiniz ve aynı başlıkta 2 konu açmışsınız.
    https://www.r10.net/sorum-var/294845...dar-dogru.html
    Hocam sitede bir sorun yaşandı post göndermedi 2 3 kez tıkladım ondan sonra fatal error verdi ondan dolayı olabilir isteyerek yapmadım. saygılar