Merhaba, bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum.
Bir web geliştiriciliği ile veya yazılımla ilgilenirken sizce Yol haritası izlemek gerçekten doğru bir yol mu?
Çünkü kendi istediğimizi araştırarak öğrenmek bu roadmap'i tamamlamaktan daha zevkli geliyor bana. Mesela yapmak istediğimizi (Örneğin; webden veri nasıl çekilir, div ve span nedir, display property kullanımı) gibi araştırmalar ile o anki ihtiyacımıza uygun çözümleri bularak mı ilerlemeli yoksa roadmap (bakınız:
Örnek Roadmap) ile mi ilerlemeliyiz
Şimdiden değerli fikirleriniz için teşekkürler