Sizce abartıyor muyum?
16
●392
- 12-09-2021, 18:05:44Yorumunuz için teşekkürler hocam. Benim burada kafama takılan verdiğim fiyata verilen tepki değil. "İşi olan olursa önermiyorum saygısız bir kardeşimiz" söylemine çok takıldım hani fiyat fazla gelmiştir vs. tamamım bu konuda herkesin kendi tercihleri. Ama kişinin saygısız ve bu işlere layık olmadığımı söylemesi ağırıma gitti.dna2727 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2021, 18:07:33Fiyatınız yüksek veya düşüktür. Kişinin konusuna gidip aranızdaki konuşmadan olan yorumu yazamazsınız, anlaşamadıysanız özelden konuşup konuşmayı bitirirsiniz.
- 12-09-2021, 18:10:28Haklısınız hocam ancak ben özel bir bilgi paylaşmadım sadece arkadaşın mesajından çıkarılacağı üzere 200TL altı bir iş istediğini ve bayilik sistemi istediğini belirttim. Eğer yasak ise bunu yapmam mesajım silinebilir hocam teşekkürler yorumunuz için.BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2021, 18:25:12Öncelikle yorumunuz için teşekkürler. Aslında dediğim gibi fiyata verilen tepkiyi zaten kafama takmıyorum. Arkadaşın bana "bu işe layık değil ve saygısız bir kardeşimiz " tepkisine takılıyorum haksız olduğum bir nokta mevcut olabilir belki ama bu ithamı almamı sağlayabilecek kadar ne yaptığımı anlayamadım açıkcası.ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-09-2021, 19:12:11Takma kafana hocam. 200 tl ye aldığı script toplu olarak satılıyor. Yukarıdaki hocalarımın da dediği gibi sürümden kazanılıyor. Aynı scripti satan kişiye böyle bir entegrasyon istediğini söylese oda hemen hemen aynı fiyatı verecektir. Konuyada hizmet detaylarını ve verebileceği fiyatıda yazması gerek.
