BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatınız yüksek veya düşüktür. Kişinin konusuna gidip aranızdaki konuşmadan olan yorumu yazamazsınız, anlaşamadıysanız özelden konuşup konuşmayı bitirirsiniz.
Haklısınız hocam ancak ben özel bir bilgi paylaşmadım sadece arkadaşın mesajından çıkarılacağı üzere 200TL altı bir iş istediğini ve bayilik sistemi istediğini belirttim. Eğer yasak ise bunu yapmam mesajım silinebilir hocam teşekkürler yorumunuz için.