• 09-09-2021, 22:25:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar yaklaşık 9 gün önce monster notebook almıştım hepsiburada üzerinden 12 ay taksitli şekilde bugün iade ettim memnun kalmadığım için aklımdaki soru acaba taksiti mi siliyorlar yoksa taksit taksit mi ödüyorlar nasıl oluyor?
  • 09-09-2021, 22:26:39
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    taksit taksit ödüyorlar diye biliyorum. HB dışı alışveriş yaptığımda taksit taksit ödenmişti. Olan limitime olmuştu. HB hakkında tam bilgim yok.
  • 09-09-2021, 22:26:49
    #3
    Taksit taksit geri ödeniyor diye biliyorum.
  • 09-09-2021, 22:27:04
    #4
    Taksit taksit iade alacaksın.
  • 09-09-2021, 22:27:55
    #5
    LeonTag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit taksit geri ödeniyor diye biliyorum.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksit taksit iade alacaksın.
    jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taksit taksit ödüyorlar diye biliyorum. HB dışı alışveriş yaptığımda taksit taksit ödenmişti. Olan limitime olmuştu. HB hakkında tam bilgim yok.
    Teşekkürler kötü oldu bu konu kilit
  • 09-09-2021, 22:31:02
    #6
    merak ettim taksit taksit iade alicak derken 12 ay boyunca maas alir gibi iade mi alicak ?
  • 09-09-2021, 22:35:10
    #7
    Hocam konu dışı ama bende monster almayı düşünüyorum neden iade ediyorsunuz?
  • 09-09-2021, 22:35:13
    #8
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettim taksit taksit iade alicak derken 12 ay boyunca maas alir gibi iade mi alicak ?
    Dediklerine göre öyleymiş limit çöp oldu kısacası
  • 09-09-2021, 22:35:51
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerine göre öyleymiş limit çöp oldu kısacası
    off her ay para beklemek cidden sinir bozucu olur valla