Merhaba arkadaşlar yaklaşık 9 gün önce monster notebook almıştım hepsiburada üzerinden 12 ay taksitli şekilde bugün iade ettim memnun kalmadığım için aklımdaki soru acaba taksiti mi siliyorlar yoksa taksit taksit mi ödüyorlar nasıl oluyor?