• 09-09-2021, 21:40:04
    #1
    Merhabalar.
    Mesaj kutumdan yanlışlıkla mesaj sildim. Arkadaşın kullanıcı adını hatırlayamıyorum. Bu konuda yardımcı olucak arkadaşlar varmı? r10 daki mesaj kutumuzu nasıl geri alırız?
  • 09-09-2021, 21:40:47
    #2
    Tarayıcı geçmişinden faydalanabilirsin.
  • 09-09-2021, 21:42:58
    #3
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarayıcı geçmişinden faydalanabilirsin.
    Nasıl kullanıcaz hocam geçmişten nasıl bulucaz?
  • 09-09-2021, 21:47:41
    #4
    Moderatöre sor bölümünden destek alabilirsiniz
  • 09-09-2021, 21:50:10
    #5
    Kendi tarayıcınızdan demek istemiştim Chrome filan