Merhabalar.
Mesaj kutumdan yanlışlıkla mesaj sildim. Arkadaşın kullanıcı adını hatırlayamıyorum. Bu konuda yardımcı olucak arkadaşlar varmı? r10 daki mesaj kutumuzu nasıl geri alırız?