İyi günler arkadaşlar size bir sorum olucak.
Elimde
vergi levhası
Kowgeb girişimcilik belgesi var bagkura üyeyim
Hali hazırda satış yaptığım Web sitem var
Zamanında paytr vergi levhası istiyordu kayit için sonradan vergi levhasizda kayit yapıldı bağlar parasını odeye bilicek durumum olmadığı için kosgebi vergi levhası muhasebe herseyi kapatmayı düşünüyorum.
Fakat kendi sitem ve instagram üzerinden satış yapmak istiyorum vergi levhasiz kendi satisimi yapa bilirmiyim bagkursuz muhasebesiz bir cezası varmidir kargoya vericem kargo götürecek ama bilmicek ürün satışı olduğunu ödeme Web site üzerinde yapılmış olucak.
Sizce böyle birsey mümkünmü yardımcı olursanız sevinirim.😊
Hayırlı akşamlar dostlarım
4
●31
- 08-09-2021, 19:59:58
- 09-09-2021, 11:23:52Hocam şöyle diyim büyük bir batagin içerisindeyim ve para kazanmaya ihtiyacım var elimde hazır işler var satılması gereken ve ben bu işi kosgebi devam ettirdikce bagkur ödüyorum Bagkur odedikcede düğünüm için para biriktiremiyorum senin anlıcaın çok dipteyimcsfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-09-2021, 11:54:44Bağkur u ödemeyebilirsin, bekletme seçeneği var diye biliyorum. Muhasebecinize danışın derim.ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun dışında Instagram reklamları ile satışınızı arttırabilirsiniz. Umarım herşey istediğiniz gibi olur. - 09-09-2021, 13:02:31Sorunum kosgeb mis hocam kogeb fabrikaya girmeme izin vermiyor kosgeb benim işime yaramıyor kapatican genelde üretim ve imalatin işine yarıyor benimki ise e ticaret muhasebecim kosgebi kapat fabrikaya gir Bagkur donsada olur dedi vergi hersey acikcsfrag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle