İyi günler arkadaşlar size bir sorum olucak.
Elimde
vergi levhası
Kowgeb girişimcilik belgesi var bagkura üyeyim
Hali hazırda satış yaptığım Web sitem var
Zamanında paytr vergi levhası istiyordu kayit için sonradan vergi levhasizda kayit yapıldı bağlar parasını odeye bilicek durumum olmadığı için kosgebi vergi levhası muhasebe herseyi kapatmayı düşünüyorum.

Fakat kendi sitem ve instagram üzerinden satış yapmak istiyorum vergi levhasiz kendi satisimi yapa bilirmiyim bagkursuz muhasebesiz bir cezası varmidir kargoya vericem kargo götürecek ama bilmicek ürün satışı olduğunu ödeme Web site üzerinde yapılmış olucak.

Sizce böyle birsey mümkünmü yardımcı olursanız sevinirim.😊