• 07-09-2021, 22:25:06
    #1
    6-7 eylül içimde aşısız olup pcr olan kişi nerede yaptırdı ve sonuç ne kadar sürede çıktı bir de saat kaç aralığında yaptırdı eğer deneyimi olan cevaplarsa iyi olur
  • 07-09-2021, 22:29:01
    #2
    1 hafta önce 3 gün ara ile test yaptırmıştım fakat şimdide aynıdır herhalde devlet hastenelerinden ücretsiz yaptırabilirsiniz 6-8 saat arasında test sonucu çıkıyor
  • 07-09-2021, 22:30:51
    #3
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta önce 3 gün ara ile test yaptırmıştım fakat şimdide aynıdır herhalde devlet hastenelerinden ücretsiz yaptırabilirsiniz 6-8 saat arasında test sonucu çıkıyor
    Hocam nasıl yapıyorlar bu testi buruna çöp mü itiyorlar
  • 07-09-2021, 22:32:19
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl yapıyorlar bu testi buruna çöp mü itiyorlar
    Önce boğazınıza sonra burnunuza ince bi çubuk korkulacak birşey yok.
  • 07-09-2021, 22:32:30
    #5
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta önce 3 gün ara ile test yaptırmıştım fakat şimdide aynıdır herhalde devlet hastenelerinden ücretsiz yaptırabilirsiniz 6-8 saat arasında test sonucu çıkıyor
    hangi saat aralığında gittiniz peki gündüz mü akşam üstü mü akşam mı
  • 07-09-2021, 22:33:57
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi saat aralığında gittiniz peki gündüz mü akşam üstü mü akşam mı
    İlkinde gece 11 de gitmiştim ikincisinde eve geldiler. İstediğiniz saatte gidebilirsiniz.
  • 07-09-2021, 22:35:25
    #7
    hocam pcr zorunlu oldugu için sonuç eskiden 5 ile 24 saat içinde çıkarken şimdi 1 gün ile 3 gün arasında çıkıyor tabi şehirden şehire değişiyor
  • 07-09-2021, 22:55:43
    #8
    Aşılarınızı olun, buna gerek kalmasın.
  • 07-09-2021, 23:41:22
    #9
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşılarınızı olun, buna gerek kalmasın.
    Covid olacağım ben o daha garanti 180 gün aşı da pcr da zorunluluğu/mecburiyeti yok onun
    Şimdi 16 eylül için 1 tane pcr lazımda bana ona göre izin alır giderim önden diyordum da 24 saat esaslı ise akşamda giderim