Aşılarınızı olun, buna gerek kalmasın.
Covid olacağım ben o daha garanti 180 gün aşı da pcr da zorunluluğu/mecburiyeti yok onun
Şimdi 16 eylül için 1 tane pcr lazımda bana ona göre izin alır giderim önden diyordum da 24 saat esaslı ise akşamda giderim